Det er mange ting en må tenke på når en vil lage noe selv, eller lansere noe som representerer ditt varemerke og din bedrift. Du må tenke på hva du vil gjøre, først og fremst. Hvordan du ønsker å presentere deg selv, og det du gjør. Men det er også å vite hvem man “selger” til, og hvorvidt planene dine passer med de du ønsker å nå ut til. En ting du ikke kan gå mye feil med er t-skjorter, som har et spesielt trykk på, som kan appellere til folk, og gjøre ditt varemerke til noe spesielt. En av de vanskeligste tingene i et samfunn som vi lever i, hvor alt markedføres, er å skille seg ut litt i mengden.
Det en må gjøre er å forsøke å legge et avtrykk hos de som bruker din t-skjorte, men ikke bare hos det. Også hos folk som er rundt de, kanskje til og med på arbeidsplassene deres, om de kan bruke slike klær på jobben. Gjør layouten til noe spesielt, og gjør det til noe som er minneverdig for de som mottar altså. Det du kan gjøre, blant andre ting, er å legge trykket, eller logoen i spesielle posisjoner. På steder hvor man kanskje ikke er vant med at de skal være, for å rette øynene mot det. Også i rare vinkler kan være en smart måte å gjøre det på, igjen, for å få oppmerksomhet, som burde været målet over alt annet.
Det er som sagt veldig viktig å skille seg ut i mengden, da det er mye konkurranse der ute. Jo bedre man klarer det vi prater om, kombiner gjerne med litt uvanlige farger også, jo mer sannsynlig er det at man faktisk oppnår det man er ute etter. Man må jo være kreativ med slike ting, da det kan være at ditt selskap avhenger av det.