Om du har bestemt deg for å lage t-skjorter med trykk på, og du vil investere i det, så må du også være obs på å ha en strategi for hvordan du skal videreføre dette. Hvor man ønsker å bruke tid, spesielt på et sted hvor akkurat ditt varemerke er relevant og kanskje til og med nødvendig. Det å finne sin kundebase kan jo være viktigere enn alt mulig, fordi om de har behov for det du driver med, så kan de også se forbi eventuelle feil man har, i produktartikkelen, eller andre steder.
Vi heter jo treningsmagasinet.no og det å ha t-skjorter som er spesielt innrettet mot folk som trener kan være en veldig smart ide. Spesielt fordi folk liker å ha på seg t-skjorter som passer til treningen, og har man et kult varemerke, så kommer det til å være noe som sprer seg. Da tenker vi ikke bare nødvendigvis på i gymmen, men også andre steder det trenes. Handler ditt varemerke om liv og helse, så er det vel ingen bedre arena enn dette å presentere det du har å gi. Man må jo være litt smart rundt dette og gjøre det slik at folk faktisk har lyst til å bruke det en har.
Ved å ha personer plassert rundt på treningsenter og andre slike steder, som kan enten dele ut eller selge t-skjorter så har man gjort en veldig viktig jobb, og et stort steg i forhold til å spre ut sitt navn. Man må jo jobbe for suksessen, den kommer ikke ved at man sitter ved pc-en og pønsker ut sine planer. Ved å gjøre det på denne måten sikrer man at det går et i et, da også andre blir interessert i det. Får man spredd det på den måten, så kommer man til å lykkes.