Om du noen gang har tatt et markedsføringskurs, eller gått litt lenger på skole i akkurat den retningen, så vet du at det finnes veldig mange måter å markedsføre, eller reklamere sitt produkt. Enkelte av metodene har en større sannsynlighet for suksess enn andre og noen metoder bør man unngå. Det kommer også an på budsjett og økonomi, altså hva man har råd til. Det er jo lett å ha en veldig aggressiv markedsføring om man har mye penger å rutte med til akkurat det formålet. Slike ting får man jo se an og det er noe man vet best selv.
Som sagt, da det finnes veldig mange metoder, så er det faktisk smart å gjøre noen undersøkelser for å se om du kan finne noen tips som kan hjelpe. Det å få en god eksponering på det man vil spre er i så måte en veldig god start. Men da handler det om hvilke metoder man bruker for å få til akkurat det. T-skjorter med logo på kan faktisk være midt i blinken, da det er en veldig effektiv måte å drive markedsføring på. Man må jo som sagt tenke smart rundt det og forsøke å maksimere eksponeringen på den måten man kan.
Det å få mennesker til å gå rundt med ditt varemerke på brystet må jo være drømmen for mange småbedrifter som sliter med eksponeringen. Bare tanken på at man kan dele ut produktartikler, med sin logo og design på, medfører at dette er noe som man virkelig må tenke seriøst over. Det er egentlig bare å se hvor billig og rimelig det er, og da innser man at dette er en mulighet man ikke bør la gå fra seg. Da det er så rimelig og billig så er det uansett ikke store summer man risikerer ved å gi det et forsøk.